۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

۴۲۵ میلیون متر مکعب گاز به صنایع استان قزوین تحویل داده شد

۴۲۵ میلیون متر مکعب گاز به صنایع استان قزوین تحویل داده شد

قزوین- مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در شش ماهه ابتدایی امسال ۴۲۵ میلیون و ۲۶۷ هزار متر مکعب گاز به صنایع استان قزوین تحویل داده شد.

اسماعیل مفرد بوشهری در گفتگو با خبرنگار مهر از تحویل حدود ۴۲۵ میلیون و ۲۶۷ هزار متر مکعب گاز از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه به واحدهای صنعتی استان خبرداد که تقریبا معادل مقدار گاز تحویلی در مدت مشابه سال قبل به صنایع است.

وی با اشاره به این مطلب که از اولویت های شرکت گاز استان فراهم سازی بستر برای گازرسانی به تمامی صنایع و واحدهای تولیدی است تاکید نمود استفاده حداکثری واحدهای صنعتی و تولیدی از گاز طبیعی می تواند نقش بسزایی در صرفه جویی های اقتصادی هم در سطح ملی و هم از نظر بهره وری واحدهای تولیدی داشته باشد و همچنین می تواند در کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز بسیار موثر باشد.

بوشهری این مقدار گاز تحویلی به صنایع استان را غیر از تحویل حدودی ۱ میلیارد و ۷۵۹ میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی دانست و اظهار امیدواری کرد بتوان در بخش نیروگاه نیز همچون سال گذشته تحویل حداکثری گاز باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه اظهار داشت: درحال حاضر از ۲۸۰۰  واحد صنعتی در استان تعداد ۱۸۵۰ واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که معادل ۶۶ درصد واحدهای صنعتی و تولیدی استان را شامل می شود.

بوشهری افزود: با توجه به بهره مندی ۱۳ شهرک صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی و توجه ویژه شرکت گاز به مقوله گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی امید است، استقبال صنایع در بهره گیری از گاز به عنوان سوخت اصلی روز به روز افزایش یابد.

کد خبر 3824095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha