۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۸:۴۳

رئیس هیئت بدمینتون قم در گفتگو با مهر:

اردوی استعدادیابی تیم ملی بدمینتون نونهالان در قم برگزار می‌شود

اردوی استعدادیابی تیم ملی بدمینتون نونهالان در قم برگزار می‌شود

قم - رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی بدمینتون نونهالان پسر در قم خبر داد.

علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اردوی استعدادیابی تیم ملی بدمینتون نونهالان کشورمان قرار است در قم برگزار شود و شرکت کنندگان در این مرحله از اردوی استعدادیابی از روز چهارشنبه به مدت ۳ روز تمرینات خود را در قم برگزار کنند.

وی افزود: این مرحله از اردو در سالن بدمینتون اختصاصی مرحوم حامد فرهمند در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و این در حالی است که قم، میزبانی از مرحله مقدماتی این اردوی استعدادیابی را بر عهده داشته است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: روال برگزاری اردوهای استعدادیابی ملی فدراسیون بدمینتون بدین شکل است که نفرات مستعد و برتر در رده سنی نونهالان در استان‌های مختلف در پایگاه‌هایی در نقاط مختلف کشور تحت آزمایش و غربال قرار می‌گیرند و در مرحله تعدادی از نفرات برتر به مرحله بعد راه می‌یابند.

پنجه باشی بیان داشت: استان قم در رده‌های سنی پایه در رشته بدمینتون استعدادهای خوبی دارد و امیدواریم پس از برگزاری اردوی استعدادیابی ملی شاهد حضور یک یا چند بدمینتون باز از قم در اردوی تیم‌های ملی باشیم و هدف ما از کسب میزبانی، تسهیل این شرایط است.

وی عنوان کرد: تیم بدمینتون قم همچنین خود را برای حضور در دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور آماده می‌کند در حالی که بدمینتون قم چند سالی است که در دسته اول حضور دارد اما زمینه برای صعود قم به لیگ برتر بدمینتون هرگز مهیا نشده است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: به طور کلی صعود یک تیم به لیگ برتر به مجموعه‌ای از عوامل وابسته است که در رأس آن‌ها پشتیبانی مالی یک تیم نقش دارد و ما نیز به دنبال جلب حمایت اسپانسر هستیم تا بتوانیم تیم بدمینتون قم را تقویت کنیم.

کد خبر 3824799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha