۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۰۹

استاندار البرز مطرح کرد:

ضرورت استقرار صنایع هایتک و کم آب بر در استان البرز

ضرورت استقرار صنایع هایتک و کم آب بر در استان البرز

کرج - استاندار البرز با اشاره به معضلات زیست محیطی، بر ضرورت استقرار صنایع هایتک و کم آب بر در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمید طهائی در نشست هم اندیشی البرزی های مقیم خارج از کشور و سرمایه گذاران داخلی و خارجی که بعد ازظهر سه شنبه در  اتاق بازرگانی استان البرز و با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: اطلاعات جامعی از استان البرز  به معاون اجرایی رئیس جمهور ارائه شده است.

وی در ادامه خطاب به شریعتمداری گفت: استان البرز در سال ۹۰ تشکیل شد، خوشبختانه در این ۵ سال با همه گرفتاری ها و مشکلات توانسته است از قوام مدیریتی بهره مند باشد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه فضای کسب و کار در استان بهبود یافته است، گفت: تلاش کرده ایم شرایط را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کنیم هر چند با ایده آل ها فاصله داریم.

طهایی در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت سرمایه گذاری در استان البرز نسبت به پایتخت از شرایط بهتری برخوردار است، گفت: این شرایط باعث شده که سرمایه گذاران خارجی نسبت به سرمایه گذاری در البرز اقبال بیشتری نشان دهند.

استاندار البرز در ادامه به معضلات زیست محیطی که دامنگیر استان البرز است اشاره کرد و گفت: از استقرار صنایع های تک و کم آب بر در استان البرز استقبال می کنیم.

طهایی با اشاره به فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اشاره کرد:  ۵۱۰ واحد صنعتی راکد و یا نیمه فعال در استان البرز فعال شده است.

استاندار البرز به اقبال سرمایه گذاران خارجی پس از اجرای برجام اشاره کرد و گفت: امیدواریم باهمت بخش خصوصی و سازمان های دولتی چرخ توسعه استان را بیش از گذشته  بچرخد.

طهایی حضور شرکت های خارجی در استان البرز و ظرفیت های صنعتی و کشاورزی این استان را دلیلی برای حضور سرمایه گذاران خارجی دانست و گفت: وجود زیرساخت هایی مثل شبکه راه سراسری و راه آهن در استان البرز باعث شده که شرایط سرمایه گذاری در استان البرز بهتر از سایر استان ها باشد.

وی با بیان اینکه بناست خط راه آهن تهران - کرج ۴ خطه شود، گفت: با توجه به اینکه خطوط مخابراتی سراسری از استان البرز عبور می کنند این ظرفیت می تواند دلیلی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.

کد خبر 3825614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha