۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰

ظرفیت پروازها تکمیل شد

انجام روزانه ۴۰ پرواز به سمت نجف/مردم بلیت خود را اعتبارسنجی کنند

انجام روزانه ۴۰ پرواز به سمت نجف/مردم بلیت خود را اعتبارسنجی کنند

استان‌ها- دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به برنامه‌ریزی ۶۰۰ پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران به نجف از تکمیل ظرفیت پروازهای این مسیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مقصود اسعدی سامانی در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: با توجه به پیش بینی و برنامه ریزی ۶۰۰ پرواز فوق العاده در مسیر تهران به نجف ظرفیت پروازی در این مسیر تکمیل شده است.

وی افزود: ظرفیت صندلی اکثر دفاتر مجاز به فروش بلیت این پرواز تکمیل شده و فقط به صورت موردی خالی است که پیش بینی می شود تا ساعات دیگر آنها نیز تکمیل شود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی کشور گفت: با توجه به اضافه شدن پروازهای فوق العاده در این مسیر روزانه شاهد ۴۰ پرواز به سمت نجف اشرف از کشور هستیم.

وی با اشاره به تراکم و حجم بالای پروازها، تصریح کرد: مطمئنا در این چنین شرایطی شاهد برخی تأخیرها در تهران و نجف خواهیم بود که نیازمند صبوری و همکاری زائران عزیز  برای انجام پرواز است.

اسعدی به خرید بلیت از دفاتر غیرمجاز و فاقد مجوز فروش توسط برخی زائران اشاره کرد و افزود: زائران درچنین مواردی بلیت خود را از طریق سایت انجمن شرکت های هواپیمایی اعتبار سنجی کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی اقدام کنند.

کد خبر 3826203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha