۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

شامگاه چهارشنبه برگزار می‌شود

عزاداری زائران کشورهای اروپایی و آسیایی در حرم امام علی(ع)

عزاداری زائران کشورهای اروپایی و آسیایی در حرم امام علی(ع)

نجف- مسئول کارگروه بین الملل کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین با اشاره به حضور اتباع خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی در عراق از برگزاری مراسم عزاداری این اتباع در حرم امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی اربعین، علیرضا توکلی طرقی مسئول کارگروه بین الملل کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: زائران کشورهای اروپایی و آسیایی در حرم مطهر امام علی(ع) مراسم عزدارای برگزار می کنند.

وی افزود: هزاران زائر از کشور های انگلیس، آلمان، اتریش، فرانسه، هلند، هند، آمریکا و ... در پیاده روی اربعین به همراه زائران دیگر کشورها حضور دارند.

مسئول کارگروه بین الملل کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین گفت: هزاران زائر از کشورهای اروپایی و آسیایی که برای شرکت در کنگره عظیم اربعین حسینی به عراق آمده اند در حرم مولای متقیان عزاداری می کنند.

به گفته مسئول کارگروه بین الملل کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین این مراسم شامگاه چهارشنبه در صحنه حرم مطهر امام علی (ع) برگزار خواهد شد و عزاداران در قالب یک دسته عزاداری وارد حرم شده و عزاداری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با هماهنگی موسسه مصباح الهدی لندن، عتبه علویه و کارگروه بین الملل کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین برگزار می شود.

کد خبر 3826540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha