۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۹:۵۵

مدیر مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان خبر داد:

اعزام ۲اکیپ بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی برای ویزیت زائران اربعین

اعزام ۲اکیپ بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی برای ویزیت زائران اربعین

اصفهان- مدیر مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: به منظور ویزیت زائرین و ارائه خدمات درمانی به آنها، دو اکیپ بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی به مرز مهران اعزام شدند.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اکیپ اورژانس پیش‌بیمارستانی از ۷ دستگاه خودروی آمبولانس با تجهیزات کامل موبایل ICU و یک خودروی ارتباطات و فرماندهی به همراه ۲۵ نفر نیروی تخصصی فوریت‌های پزشکی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این واحدها از شهرستان‌های خمینی‌شهر، شهرضا، نجف آباد، نایین، شاهین‌شهر، نطنز و اصفهان اعزام شده‌اند، تصریح کرد: اکیپ اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان به منظور پوشش ترافیکی مسیر مهران و ایلام و حضور در مرز مهران برای پوشش فوریت‌های پزشکی و حوادث احتمالی از تاریخ ۲۳ آبان ماه تا ۵ آذر مستقر خواهند شد.

مدیر مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، تاکید کرد: اکیپ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز متشکل از ۲۰ نفر پرستار و بهیار از بیمارستان‌های اصفهان به همراه مسئول تیم بیمارستانی برای استقرار در بیمارستان‌های ایلام و بیمارستان‌های صحرایی و درمانگاه‌های مستقر در مرز مهران، اعزام شده‌اند.

وی گفت: با استقرار واحد امدادی و برپایی چادر در محل برگزاری نماز جمعه و توزیع پمفلت های آموزشی در این خصوص به آموزش عموم مردم نیز اقدام کردیم.

کد خبر 3827022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha