۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد:

خدمت رسانی به زائرین پاکستانی تا لحظه بازگشت ادامه دارد

خدمت رسانی به زائرین پاکستانی تا لحظه بازگشت ادامه دارد

زاهدان - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خدمت رسانی به زائرین پاکستانی از لحظه ورود به مرز میرجاوه تا خروج از مرز شلمچه و همچنین تا زمان بازگشت این زوار ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامه ریزی برای استقبال و پذیرایی از زوار پاکستانی از مدت ها قبل آغاز شده و به همین منظور ۱۵ کارگروه پیش از ورود زائرین پاکستانی تشکیل شد.

وی افزود: خوشبختانه همه برنامه ریزی ها برای استقبال و بدرقه این زائرین انجام شده است و در حال حاضر نیروهای بسیجی، جبهه مردمی، بسیج عشایری و بزرگان و جوانان اهل سنت به صورت داوطلبانه در حال خدمت رسانی هستند.

وی گفت: خدمت رسانی به زائرین پاکستانی از لحظه ورود به مرز میرجاوه تا خروج از مرز شلمچه و همچنین تا زمان بازگشت این زوار ادامه دارد و از همین رو دو اکیپ از بسیجیان استان سیستان و بلوچستان به شلمچه اعزام شدند تا در جهت ارائه خدمات مناسب به زائران فعالیت کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمام هزینه هایی که در این مدت برای استقبال و پذیرایی از این زائرین عزیز انجام شده است هزینه های مردمی است و توسط بسیج شبکه مردمی تهیه شده است.

وی افزود: همچنین با هماهنگی هایی که با استان های کرمان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان انجام شده است خدمت رسانی به زائرین تا هنگام خروج کامل زائران انجام می شود و انشاالله در زمان بازگشت این زوار نیز ادامه دارد.

وی گفت: البته قطعا سال آینده شاهد خلق حماسه ای پرشور تر از مردم سیستان و بلوچستان در زمینه اربعین خواهیم بود که همه آن متاثر از جاذبه اربعین حسینی است.

کد خبر 3827112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha