۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۹:۵۸

همایش «یاوران وقف و رسانه» در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

همایش «یاوران وقف و رسانه» در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری همایش «یاوران وقف و رسانه» در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مجتبی کوگرد از برگزاری همایش «یاوران وقف و رسانه» در استان خبر داد.

وی افزود: همایش «یاوران وقف و رسانه» در کنار همایش «وقف رسانه «با هدف تجلیل از واقفان خیر اندیش و رسانه های فعال عرصه وقف برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه زمان برگزاری این همایش را ۱۶ آذر ماه امسال اعلام کرد.

وی ادامه داد:دهه وقف امسال از ۷ آذرماه آغاز می شود و ۱۶ آذر نیز با برگزاری همایش یاوران وقف و وقف در رسانه به پایان می رسد.

کوگرد ادامه داد: هر فرد در هر مسؤولیتی میتواند واقف باشد و چه زیباست که قلم و رسانه در تبلیغات فرهنگ وقف نقشآفرین باشد، ارزشمندی قلم کمتر از خون شهید نیست و پذیرش این مسؤولیت یک رسالت سنگین است.

وی با اشاره به اینکه گاهی اجر و پاداش تبلیغ فرهنگ وقف از واقف بیشتر است، تصریح کرد: اوقاف و امور خیریه با شعار «همه واقف باشیم» که برگرفته از سنت دینی بوده، در تلاش است تا این مهم را در جامعه فرهنگسازی و فراگیر کند و اصحاب رسانه به عنوان قشری که در این راستا یاور و همراه بوده اند  لازم می دانیم از زحمات بی دریغ آنها تقدیر به عمل آید.

کد خبر 3828291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha