۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۰۶

استاندار هرمزگان:

خانواده های شهدای حادثه تروریستی سامرا دیه دریافت می کنند

خانواده های شهدای حادثه تروریستی سامرا دیه دریافت می کنند

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: طبق قراردادی که منعقد شده، امروز مقدمه پرداخت دیه به خانواده شهدای حادثه تروریستی سامرا انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست اعطای دیه شهدای حادثه تروریستی سامرا به خانواده های آنان، با قدردانی از تلاش ستاد
اربعین استان هرمزگان در پیگیری و رسیدگی به موقع به مجروحان و خانواده شهدای این حادثه، عنوان کرد: بیمه زائران اربعین حسینی از کارهای بسیار خوب و کارشناسی است که صورت گرفته است.

جادری خاطرنشان کرد: شهدای این حادثه در راه خدا و زیارت امام حسین و اهل بیت (ع) جان خود را از دست دادند و نام آنها برای همیشه ماندگار شد.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و استاندار هرمزگان در این نشست گفت: پس از بروز حادثه سامرا با دستور استاندار هرمزگان کمیته فعالی در این زمینه تشکیل و این کمیته برای بررسی وضعیت مجروحین به تهران اعزام شد و مدیریت استان هرمزگان فراتر از توان خود در این زمینه پای کار بود.

بهروز اکرمی ادامه داد: در حال حاضر شش نفر از مجروحان این حادثه همچنان در بیمارستان های تهران بستری هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: پس از وقوع حادثه تروریستی سامرا، هیئتی متشکل از استانداری هرمزگان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید و حج و زیارت استان هرمزگان به تهران اعزام شد.

منصور اخلاقی پور اضافه کرد: با همکاری و مساعدت بیمه بسیاری از مشکلات مجروحین حل شد و هماهنگی های لازم صورت گرفت.

وی یادآور شد: در حادثه تروریستی سامرا ۴۷ نفر از زائران هرمزگانی مجروح و چهار نفر نیز شهید شدند.

کد خبر 3828700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha