۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۹:۵۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

۶۰۰هزار زائر اربعین در کرمانشاه اسکان یافتند/برپایی موکب‌های جدید

۶۰۰هزار زائر اربعین در کرمانشاه اسکان یافتند/برپایی موکب‌های جدید

کرمانشاه- رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: تا کنون میزبان قریب به ۶۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در استان کرمانشاه بودیم و موکب‌های جدیدی برای بازگشت زائران فراهم کردیم.

جعفر همتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: از سه ماه پیش تمهیدات لازم برای اربعین حسینی در استان کرمانشاه اندیشیده شد و به لطف پروردگار تا به امروز توانستیم از ۸۰۰ هزار نفر خروجی زائر در مرز مهران میزبان ۸۰ درصد آنان باشیم.

وی بیان کرد: ما افتخار داریم میزبان زوار اباعبدالله(ع) هستیم و از ابتدا ۵۰ مرکز به عنوان موکب، ایستگاه صلواتی و محل اسکان آماده کرده بودیم و در کنگاور دو مسیر گواور و حمیل همه نیروها آماده استقبال از زائران بودند.

همتی با بیان اینکه تاکنون قریب به ۶۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در استان کرمانشاه اسکان و اطعام یافتند، گفت: مردم ومسئولان استان کرمانشاه به واسطه این کار عظیم و بزرگ تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت زائران گفت: مدت زمان رفت زائران ۱۵ روز بود و در یکی دو روز نیز تعداد زائران در بازگشت بسیار زیاد می‌شود و امیدواریم شرمنده زائران نباشیم و خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

همتی از آمادگی کامل برای بازگشت زوار اباعبدالله(ع) خبر داد و گفت: موکب‌هایی که در مسیر رفت بوده مسیرشان را به برگشت تغییر دادیم و تعداد زیادی موکب جدید اضافه کردیم و در موکب‌ها اطعام آماده شده است.

وی با اشاره به دیگر تمهیدات لازم برای بازگشت زوار افزود: سیستم حمل و نقل پایانه‌ای ما برای انتقال زائران آماده است همچنین سیستم‌های بهداشتی و درمانی و نیز حمل و نقل راهداری آماده است تا اگر شرایط جوی تغییر کرد جاده ها را پاکسازی کنند و به مشکل برنخورند.

همتی ضمن آرزوی قبولی زیارت زوار اباعبدالله الحسین(ع) گفت: ما تا آخرین لحظه در خدمت زائران خواهیم بود  لازم به ذکر است که نیروی اتنظامی در این مدت امنیت و نظم موکب‌ها و جاده‌ها را فراهم نمود.

کد خبر 3829120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha