۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۱۷

سرکنسول ایران در کربلا:

زائران بسیاری در راه بازگشت به کشور هستند/تعداد گمشدگان زیاد است

زائران بسیاری در راه بازگشت به کشور هستند/تعداد گمشدگان زیاد است

کربلا - سرکنسول ایران در کربلا گفت: زائران بسیاری در حال بازگشت به کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، میر مسعود حسینیان در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اینکه میلیون ها زائر حسینی به کربلا وارد شده است، اظهار داشت: نوای عزاداری دسته ها در همه نقاط به گوش می رسد.

وی با بیان اینکه همه مواکب و درهای خانه های عراقی به روی زائران باز است، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از زائران در حال بازگشت از کربلا به سوی مرزهای کشور هستند.

سرکنسول ایران در کربلا با اشاره به اینکه از ۲ میلیون زائر ایرانی تا کنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر به کشور بازگشته اند، افزود: این تعداد جمعیت در فرصت کوتاهی به کشور برمی گردند و نیاز است زائران نکاتی را رعایت کنند.

حسینیان با بیان اینکه ماشین و امکانات لازم وجود دارد اما از جوانان می خواهیم اجازه دهند ابتدا بزرگترها از امکانات استفاده کنند، تصریح کرد: تا کنون به جز مشکل گمشدگان در عراق با مشکل دیگری مواجه نبوده ایم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۴ هزار گمشده ایرانی در کربلا داشته ایم، گفت: تعداد گمشده ها زیاد است اما به این معنا نیست که این افراد مفقود شده باشند و به تدریج پیدا می شوند.

سرکنسول ایران در کربلا یادآور شد: افراد مشخصات و شماره تماس های لازم را روی کارت نوشته و در جیب کودکان و بزرگسالان قرار دهند.

کد خبر 3829382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha