۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۳

«اوزروف» خبر داد:

افزایش توان دفاعی روسیه در مرزهای غربی

افزایش توان دفاعی روسیه در مرزهای غربی

رئیس کمیته دفاعی- امنیتی سنای روسیه از افزایش توان دفاع هوایی-موشکی در مرزهای غربی به عنوان راهی برای مقابله با تهدید ناشی از اسقرار سیستم موشکی آمریکا در اروپا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ویکتور اوزروف» رئیس کمیته دفاعی-امنیتی مجلس سنای روسیه در مصاحبه با «ریانووستی» از امکان افزایش دفاع موشکی و هوایی در مرزهای غربی این کشور به عنوان راهی برای مقابله با استقرار بخش هایی از شبکه دفاع موشکی آمریکا در اروپا خبر داد.

وی در این باره گفت: برای مقابله با تهدید علیه امنیت ملی روسیه، مجبور به تقویت دفاع موشکی و هوایی خود در مرزهای غربی و استقرار تجهیزات بیشتر در این مناطق برای دفاع از زیرساخت های مرکز کنترل و فرماندهی خود هستیم.

به گفته اوزروف، تقویت زیرساخت های دفاعی روسیه در مرزهای غربی، اسقرار سامانه های پیشرفته اس-۴۰۰ و سیستم موشک های بالستیک اسکندر-ام را در «کالینینگراد» واقع در منطقه بالتیک، می طلبد. همچنین، استقرار یگان های جدید در مناطق نظامی غرب و جنوب نیز ضروری می نماید.

 اوزروف افزود: روسیه دو هدف اصلی را دنبال می کند: نفوذ به سیستم های دفاعی و تضمین حفاظت و مقابله با حملات احتمالی کشورهایی که از استقرار سامانه های موشکی آمریکا استقبال کرده اند.

کد خبر 3830246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha