۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:

مشکلی برای جابه‌جایی زائران نداریم/ ۱۰۰ اتوبوس ذخیره‌شده است

مشکلی برای جابه‌جایی زائران نداریم/ ۱۰۰ اتوبوس ذخیره‌شده است

چذابه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: هیچ مشکلی برای جابه جایی زائران اربعین نداریم.

سرهنگ قاسم قدرتی در حاشیه بازدید از مرز چذابه در گفت وگو با خبرنگار مهر مستقر در این مرز اظهار کرد: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای جابه جایی زائران به بهترین وجه ممکن انجام شده است.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که زائران را از مرز جابه جا و تا استان های موردنظرشان برسانیم. به همین منظور از نقطه صفر مرزی پایانه اتوبوس ها مستقر و نیروهایی برای هماهنگی و هدایت نیز قرار دادیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مسافران و زائران صحیح و سالم به مقصد برسند. یک بخشی از اتوبوس ها زائران را تا بستان و بخش دیگری هم تا اهواز به صورت رایگان می رسانند.

سرهنگ قدرتی بیان کرد: اتوبوس هایی نیز برای مقاصد برون استانی آماده سرویس دهی به زائران حسینی هستند.

وی تأکید کرد: بحث خواب آلودگی خیلی جدی است و رانندگان باید مراقب باشند تا خستگی ناشی از سفر احیانا ایمنی سفر آنها را به خطر نیاندازد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان خبر داد: تعداد اتوبوس های جابه جایی زائران شناور است ولی همیشه حداقل ۱۰۰ اتوبوس دپو است و به صورت شبانه روزی زائران را جابه جا می کنند.

سرهنگ قدرتی یادآور شد: صورت وضعیت رانندگان اتوبوس ها را نیز همین جا انجام و با مدارک کامل به سفر خود می پردازند. به صورت کلی هیچ مشکلی برای جابه جایی زائران نداریم.

وی گفت: هم اکنون ترافیک روان است و مردم بدون هیچ مشکلی به پارکینگ ها مراجعه می کنند.

کد خبر 3830440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha