۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۲

رئیس پلیس فتا استان قزوین:

دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام در قزوین

دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام در قزوین

قزوین- رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: فردی که با قرار دادن اطلاعات شخصی شهروندی برروی شبکه اجتماعی تلگرام باعث ایجاد مزاحمت وی توسط دیگران شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فخر الدین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با قرار دادن اطلاعات شخصی و شماره تلفن وی درشبکه اجتماعی تلگرام، بستر مزاحمت را برای وی فراهم کرده بود، رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های فنی و انجام یکسری تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و پس از انجام هماهنگی های قضایی متهم را  دستگیر و به مقر پلیس فتا استان انتقال دادند.

سرهنگ توکلی افزود:  متهم در بازجویی های اولیه منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای شد ولی با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف ندید و به بزه انتصابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه  متهم در ادامه تحقیقات انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه لج و لجبازی  با شاکی و تسویه حساب شخصی عنوان کرد، اضافه کرد:  متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ توکلی در پایان از کاربران و شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن ۲۱۸۳۵۳۹ و ۲۱۸۳۶۵۴ سریعا به پلیس فتا گزارش نموده یا از طریق پایگاه اینترنتی پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی موضوع را با ما در میان بگذارند.

کد خبر 3831155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha