۲ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۳۹

استاندار یزد:

ظرفیت‌های ویژه‌ای در سرمایه‌گذاری گردشگری یزد نهفته است

ظرفیت‌های ویژه‌ای در سرمایه‌گذاری گردشگری یزد نهفته است

یزد ـ استاندار یزد با بیان اینکه آمار گردشگران یزد هر روز در حال افزایش است و این روند نیازمند ارتقا زیرساخت‌هاست، گفت: ظرفیت‌های ویژه ای در حوزه سرمایه گذاری گردشگری یزد نهفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی عصر امروز در نشست ستاد سرمایه گذاری استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه گذاری موجود در استان یزد اظهار داشت: استان یزد در زمینه های مختلف ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه گذاری دارد و اکنون شرایط استان یزد برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در اغلب زمینه ها فراهم است.

وی با اشاره به اینکه گردشگری یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب سرمایه گذاری استان یزد است، افزود: یزد استانی گردشگرپذیر است و هر سال نیز آمار گردشگران در حال افزایش است و این روند نیازمند ارتقاء زیرساخت‌های گردشگری است به همین دلیل شرایط بسیار خوبی در حوزه سرمایه گذاری گردشگری فراهم آمده است.

میرمحمدی تاکید کرد: در مجموع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان یزد بسیار است و حتی در زمینه انرژی خورشیدی و طرح‌های صنعتی نیز جای کار بسیاری وجود دارد.

وی عنوان کرد: یکی از پتانسیل‌های خوب سرمایه گذاری در استان یزد که در واقع یک مزیت به شمار می رود، نیروی انسانی و استعدادهای خوب موجود در استان یزد است و سرمایه گذاران می توانند این ظرفیت را به عنوان یک مزیت به طور جدی مدنظر قرار دهند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم اعتبارسنجی برای سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: همه طرح هایی که سرمایه گذاران پیشنهاد می دهند باید در مرکز خدمات سرمایه گذاری اعتبارسنجی شود.

وی تاکید کرد: مواردی که در ارتباط با سرمایه گذاری خارجی است، پیش از صدور مجوز باید اعتبارسنجی شود تا از هرگونه سوء استفاده در این زمینه جلوگیری شود.

استاندار یزد در مورد جانمایی پروژه ها نیز بیان کرد: بسیاری از پروژه‌ها جانمایی و مکان‌یابی درستی نداشته اند و در شرایطی که شاهد پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه هستیم، این اطمینان وجود دارد در صورتی که پروژه به پایان برسد هم تاثیری از نظر اقتصادی و اجتماعی نخواهد داشت.

کد خبر 3831614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha