۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱

در آستانه روز نیروی دریایی؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش با آرمان های امام راحل تجدیدمیثاق کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با آرمان های امام راحل تجدیدمیثاق کرد

شهرری-فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجدید میثاق کارکنان و فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی، صبح پنج شنبه با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری برگزار شد.

در این مراسم که در آستانه روز نیروی دریایی برگزار شد، علاوه بر فرماندهان و مسئولان بلندپایه نیروی دریایی ارتش، صدها نفر از کارکنان و پرسنل این نیرو نیز حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به روان پاک بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران درود فرستاده و اعلام کردند که با تمام توان از منویات رهبری پیروی می کنند.

همچنین فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم اعلام کردند که نیروی دریایی پاسدار حریم این سرزمین بوده و با تمام توان به وظیفه خود عمل می کند.

شرکت کنندگان در این مراسم، ادامه یافتن راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبری را از جمله اصول و آرمان های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اعلام کردند.

کد خبر 3832852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha