۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱

نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهدا دلیل حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

 شهدا دلیل حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

خر آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: شهدا دلیل حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح پنج شنبه در دیدار با خانواده شهید «مراد جان نجفی» در شهر گراب در سخنانی اظهار داشت: عظمتی که خداوند به ایران اسلامی بخشیده به خاطر خون شهدا است.

وی با بیان اینکه خداوند به شهدا مقامی داده که به هیچ یک از انسان ها نداده است عنوان کرد: بر اساس روایات در روز قیامت پیامبران با پای پیاده به استقبال شهدا می آیند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه شهدا هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند گفت: شهدا دلیل حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه شهدا چراغ هدایت هستند بیان داشت: امروز بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های مختلف به برکت خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه عظمت، عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است بیان داشت: عزت، قدرت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل برکت خون شهدا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به مقام شفاعت شهدا بیان داشت: شهدا در روز قیامت ما را شفاعت می کند و امروز ما وظیفه داریم که هم خانواده شهدا و هم شهیدان را تکریم کنیم.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم گفت: امروزبه نیابت از ۷۰ شهید بخش شهر گراب در منزل شهید «مراد جان نجفی» حضور پیدا کردیم.

کد خبر 3832859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha