۶ آذر ۱۳۹۵، ۸:۲۵

تکواندو کاران کردستانی در لیگ نونهالان کشور طلایی شدند

تکواندو کاران کردستانی در لیگ نونهالان کشور طلایی شدند

سنندج - در پایان هفتمین دوره مسابقات لیگ نونهالان دختر کشور مبینا رمضانی و ئه وین پاداشی تکواندو کاران سقزی در قالب تیم لوازم خانگی کن دو نشان خوش رنگ طلا را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، هفتمین دوره مسابقات لیگ نونهالان دختر کشور  با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت ۲۷۳ تکواندوکار در قالب ۱۶ تیم به مدت سه ماه در اوزان مختلف رده نونهالان دیدارهای خود را برگزار کردند.

مبینا رمضانی و ئه وین پاداشی دو تکواندوکار سقزی در قالب تیم مدعی لوازم خانگی کن در هفتمین دوره مسابقات لیگ نونهالان دختر کشور شرکت کردند و در پایان به ترتیب در اوزان ۵۹ و ۴۷ کیلوگرم به نشان طلا دست یافتند و بر سکوی نخست قرار گرفتند.

در پایان لوازم خانگی کن برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها، از ۱۴ مبارزه، ۱۳ برد و یک تساوی را بدست آورد و با ۴۰ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم حوزه جنوب‌ شرق با ۱۲ پیروزی، یک تساوی، یک باخت، ۳۷ امتیاز و تفاضل ۷۴ نایب قهرمان شد و هیات تکواندوی قائمشهر نیز با ۱۲ پیروزی، یک تساوی، یک شکست، ۳۷ امتیاز و تفاضل ۶۸ امتیازی در جایگاه سوم ایستاد.

گفتنی است، مبینا رمضانی و ئه وین پاداشی به مدت پنج سال زیر نظر مربی خود مهری شعبانی به تمرینات فنی رشته تکواندو پرداخته اند.

کد خبر 3833894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha