۶ آذر ۱۳۹۵، ۹:۴۵

در مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز جوانان کشور؛

نماینده تنیس روی میز قم با ۵ شکست متوالی به کار خود پایان داد

نماینده تنیس روی میز قم با ۵ شکست متوالی به کار خود پایان داد

قم - مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز جوانان کشور در حالی برگزار شد که نماینده تنیس روی میز قم با ۵ شکست متوالی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده مرحله اول مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و امید باشگاه‌های کشور جمعه شب در قم بسته شد و تیم تنیس روی میز قم در این مسابقات ناکام بود و در هر ۵ دیدار خود نتیجه را به حریفان واگذار کرد.

در این رقابت‌ها که در خانه تنیس روی میز استان قم برگزار شد تیم تنیس روی میز جوانان قم در دور اول به دیدار تیم پالایش نفت آبادان رفت و با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد و سپس در برابر تیم ب ذوب آهن اصفهان با وجود تلاش فراوان ۵ بر ۳ به حریف خود باخت.

در ادامه این مسابقات و در دور سوم، تیم تنیس روی میز قم باز هم با حساب ۵ بر ۳ این بار برابر تیم هیئت تنیس روی میز استان لرستان نتیجه را واگذار کرد و در دور چهارم در مصاف با باشگاه مقاومت با حساب ۵ بر یک بازنده میدان را ترک کرد.

آخرین و پنجمین مسابقه پینگ پنگ بازان قمی در مرحله اول مسابقات جوانان و امید کشور برابر تیم رشد ورزش ایرانیان البرز برگزار شد که این بازی با برتری ۵ بر ۲ نماینده البرز همراه بود تا قمی‌ها در همه مسابقات خود در این مرحله بازنده باشند.

پس از ۵ دور مسابقات، تیم ذوب آهن اصفهان الف موفق شد با پنج پیروزی و کسب ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد به طوری که این تیم در آخرین دیدار این مرحله موفق شد ۵ بر ۱ مناطق نفتخیز جنوب را مغلوب کند.

مناطق نفت خیز جنوب با یک باخت و کسب ۴ برد و با ۹ امتیاز در مکان دوم ایستاد و باشگاه مقاومت و پالایش نفت آبادان هر کدام با ۳ برد و ۲ باخت و با کسب ۸ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند که مقاومت به علت پیروزی مقابل نفت آبادان در مکان سوم قرار گرفت.

در ادامه جدول تیم‌های ذوب آهن اصفهان (ب) و هیئت لرستان هر کدام با ۷ امتیاز، رشد ورزش ایرانیان البرز با ۶ امتیاز و تیم تنیس روی میز استان قم با ۵ امتیاز در رده‌های پنجم تا هشتم قرار گرفتند.

کد خبر 3834009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha