رئیس سازمان فضایی تاکید کرد؛

تاثیر مثبت نانو در صنعت فناوری فضایی/ افزایش سطح علمی فناوری نانو

تاثیر مثبت نانو در صنعت فناوری فضایی/ افزایش سطح علمی فناوری نانو

رئیس سازمان فضایی ایران با تاکید بر ارتباط موثر فناوری نانو در صنعت فضایی، گفت: جهت گیری فناوری نانو برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت فضایی کشور نیاز به متناسب سازی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از وزارت ارتباطات، محسن بهرامی در پنجمین کنفرانس و دوره طلایی نانو گفت: فناوری نانو پدیده‌ عظیمی است که در تمامی گرایش‌های علمی راه یافته و از فناوری های نوینی به شمار می رود که با سرعت هرچه تمام تر درحال توسعه است.

رئیس سازمان فضایی ایران با تاکید براینکه، سطح رشد علمی فناوری نانو در کشور طی سالهای اخیر بسیار مناسب بوده است، اظهار داشت: جهت گیری این علم برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت فضایی کشور، نیاز به متناسب سازی دارد.

وی افزود: در گذشته حتی به رفتن به فضا فکر نمی شد، اما هم اکنون رفتن به مریخ تبدیل به یک مساله شده است. این مساله نشان دهنده آن است که آینده ای پیش روی ماست که باید برای کشف آن تلاش کنیم و در این مسیر، دانشی که به ما امکان حرکت رو به جلو می دهد فناوری نانو است.

بهرامی با تاکید بر اهمیت فناوری نانو و ارتباط موثر آن در فناوری فضایی، گفت: نظم نوین فناورانه ای در حال به وجود آمدن است و ما نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان یک عضو از جامعه جهانی باید در شکل گیری آینده موثر باشیم و سنگ بنایی برای آیندگان خود ایجاد کنیم.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: حضور در آینده ورای زنده بودن است و باید حضوری فرهنگی در آینده داشت.

کد خبر 3834193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha