۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۷

استاندار زنجان:

جذب سرمایه گذار نیازمند اهتمام و پیگیری جدی مدیران استان است

جذب سرمایه گذار نیازمند اهتمام و پیگیری جدی مدیران استان است

زنجان-استاندار زنجان گفت: جذب سرمایه گذار نیازمند اهتمام و پیگیری جدی مدیران استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان، اظهار داشت: مدیران استان منتظر ورود سرمایه گذار نباشند و باید برای ورود سرمایه گذاران اقدام کنند و همه زمینه ها را برای حضورشان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه کارکرد مرکز خدمات سرمایه گذاری استان باید مورد توجه باشد، افزود: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می تواند مورد تاکید این مرکز باشد و این مرکز باید در راستای جذب در هر دو بخش تلاش کند.

درویش امیری بر ضرورت تسهیل امور برای جذب سرمایه گذاری اشاره و خاطر نشان کرد: نباید سرمایه گذاران را در پیچ و خم امور اداری قرار داد. تسهیل امور سرمایه گذاران مورد اهتمام جدی باشد.

در این جلسه همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  اظهار داشت: غالب سرمایه گذاری های جذب شده در استان با پیگیری و رایزنی مستمر محقق شده است.

ناصر فغفوری خواستار مشخص شدن سقف و کف خواست دستگاه های اجرایی در صدور مجوزها شد و تاکید کرد: در نقشه راه سرمایه گذاری استان این موارد لحاظ شده است. این در حالی است که بدون پیگیری و رایزنی بسیاری از صدور مجوزها و استعلامات با پاسخ منفی رو به رو هستند.

فغفوری همچنین یادآور شد: مرکز خدمات سرمایه گذاری بهتر است سرمایه گذاری های با حجم بالا را مدیریت کند تا درگیر همه امور در این بخش نشود. ضرورت دارد پروژه های تاثیرگذاری اقتصادی در کارکرد این مرکز مورد تاکید باشد.

کد خبر 3834653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha