۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۳

حجت الاسلام علی موحدی ‌راد دادستان جدید زاهدان شد

حجت الاسلام علی موحدی ‌راد دادستان جدید زاهدان شد

زاهدان - با حضور دادستان کل کشور از زحمات محمد مرزیه دادستان سابق زاهدان تقدیر شد و حجت‌الاسلام علی موحدی ‌راد به عنوان دادستان جدید مرکز استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این مراسم آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: دادستان سابق زاهدان جز خانواده معظم شهدا است و او فردی ولایت مدار و دیندار است که همواره با مردم داری و اجرای قانون صادقانه در طول ۱۰ سال به مردم سیستان و بلوچستان خدمت کرده است.

وی افزود : محمد مرزیه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ۱۰ سال با نهایت شجاعت در مرکز استان خدمت کرد و در این مدت همه از عملکرد او رضایت داشتند.

وی گفت: قرار نگرفتن دستگاه قضا در جناح‌های سیاسی، نداشتن نگاه‌های قومی و مذهبی، قدرت تشخیص حق و باطل، ولایت مداری و عدم تزلزل از مهمترین ویژگی‌های دستگاه قضا است.

امام جمعه زاهدان گفت: علاوه بر این خصوصیات از مهمترین ویژگی‌های سیستم قضایی استان سیستان و بلوچستان هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط برای برقراری امنیت است .

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم گفت: آقای مرزیه در طول۱۰ سال خدمت خود به عنوان دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تلاش های فراوانی در راستای تامین امنیت و تحقق عدالت در استان انجام داده است.

وی افزود: البته تغییرات در دستگاه‌های اجرایی یک امر ذاتی است و در راستای پیشبرد امورات و ماموریت‌های محوله است و امیدواریم که این تغییر در دادستانی زاهدان منشاء خدمت ‌رسانی بهتر به مردم شود.

همچنین محمد مرزیه دادستان عمومی و انقلاب سابق زاهدان نیز در ادامه این مراسم گفت: خوشبختانه امروز عملکرد دادستانی زاهدان برای خداوند متعال، مردم و مسئولان استان مشهود است و مردم می‌توانند در این زمینه اظهار نظر کنند.

وی افزود: نقش بزرگان و معتمدان طوایف در برقراری صلح و امنیت در استان بسیار مهم است و خوشبختانه در حالی مسئولیت خود را به دادستان جدید تحویل می دهم که توانستیم با همکاری و تعامل بین دستگاه ها امنیت و آرامش را در سیستان و بلوچستان برقرار کنیم.

وی گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تلاش های زیادی در پررنگ‌ کردن نقش بزرگان و معتمدان طوایف در برقرای امنیت این استان انجام داده اتند که جای تشکر و قدر دانی دارد.

دادستان سابق زاهدان خاطر نشان کرد: برای تامین امنیت فعلی در سیستان و بلوچستان خون های شهدای زیادی از شمال تا جنوب این استان ریخته شده است.

وی با اشاره به هماهنگی های بسیار خوبی که بین دستگاه های امنیتی و سیاسی در استان وجود دارد، افزود: این هماهنگی دستگاهها و ارتباط و تعامل با مردم سبب تحقق امنیت پایدار در این استان شده است.

وی  اظهار داشت: به شیعه انگلیسی و سنی وهابی نباید اجازه داد امنیت و وحدت مردم سیستان و بلوچستان را خدشه دار کنند.

گفتنی است در انتهای این مراسم از زحمات محمد مرزیه دادستان سابق مرکز استان سیستان و بلوچستان قدردانی و حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی ‌راد به عنوان دادستان جدید زاهدان معرفی شد.

کد خبر 3834742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha