۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

حضور مردم در پیاده‌روی اربعین همراه با شور و شعور دینی بود

حضور مردم در پیاده‌روی اربعین همراه با شور و شعور دینی بود

خرم آباد- مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) از سر اخلاص، شعور و شور دینی و منطقی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بازوند صبح یکشنبه در همایش «وقف و رسانه» با اشاره به حادثه تلخ حله و شهادت جمعی از زائران حسینی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی اربعین از سر اخلاص، شعور و شور دینی و منطقی بود.

وی با بیان اینکه برخی این شبهه و مسئله را مطرح می کنند که تنها ذات اقدس الهی صاحب قدرت است و چرا به ائمه اطهار متوسل می شویم، تصریح کرد: حتی در بقیع نیز امامان و زائران مظلوم مورد تمسخر قرار می گیرند و استدلال مزدوران آل سعود نیز این است که خداوند شریکی ندارد و چرا به ائمه توسل می جوییم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با تاکید بر اینکه همه پیامبران و ائمه به اراده خداوند صاحب نفوس کامله بوده و وصل به منبع نور الهی هستند، افزود: ائمه پس از رحلت نیز در نهایت احاطه بر امور مادی هستند و درخواست و توسل زائران را می شنوند و می بینند و اجابت می کنند.

بازوند یادآور شد: بسیاری از مردم معجزات ائمه را در حرم امامان معصوم و امامزاده ها دیده اند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین در سکوت خبری رسانه های غربی برگزار شد، گفت: استکبار و وابستگان به او همه تلاش خود را کردند که عقده گشایی کنند و زائران اربعین را به خاک و خون کشیدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه وقف افزود: کسانی که می خواهند مسجد، بیمارستان، مدرسه و ... را برای ذخیره آخرت بسازند این کار را از کانال وقف انجام دهند تا سالیان سال این کار خیر باقی بماند.

بازوند بیان داشت: وقف ذخیره ای ماندگار برای دنیا و آخرت است.

کد خبر 3835158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha