۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۳

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد:

برگزاری برنامه سوگواری شهادت امام رضا(ع)در ۱۱امامزاده شاخص زنجان

برگزاری برنامه سوگواری شهادت امام رضا(ع)در ۱۱امامزاده شاخص زنجان

زنجان- معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به مناسبت شهادت امام رضا(ع) برنامه سوگواری در ۱۱ امامزاده شاخص استان زنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمود محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر  افزود: همزمان با شهادت امام رضا (ع) برنامه سوگواری در ۱۱ امامزاده شاخص استان زنجان برگزار می شود. 

وی اظهار کرد: برنامه سوگواری برای این امام همام در امامزاده سید ابراهیم(ع)، امامزاده شیت طارم، ابهر، بقعه قیدار نبی در خدابنده ، ماهنشان، خرمدره و هیدج برگزار می شود. 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی معروف است و برگزاری مراسم های باشکوه باید در دستور کار دست اندرکاران قرار گیرد. 

محمدی تاکید کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برنامه‌های متمرکزی را برای ایام محرم  و صفربا عنوان "بصیرت عاشورایی" در امامزاده‌ها، بقاع متبرکه، مساجد و تکایا برگزار کرد و استقبال مردم بسیار عالی بود. 

وی تصریح کرد:  برپایی خیمه معرفت از مهم‌ترین برنامه‌های  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در دهه محرم  بود، افزود: برگزاری مراسم ختم قرآن و محفل انس با قرآن، مراسم عزاداری سیدالساجدین، اطعام در طول دهه‌های محرم از برنامه های اوقاف در دهه محرم بود و استقبال از این برنامه ها بسیار عالی بود. 

 معاون فرهنگی اداره کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: باید برنامه های ماه صفر به خوبی اجرا شود چرا که دشمن نگاه خاصی به محافل و مجالس عزای حسینی دارد. 

محمدی بر تبیین سبک زندگی رضوی و اسلامی در جامعه تاکید کردو گفت: جامعه امروز نیاز بسیار جدی به سبک زندگی رضوی دارد. 

کد خبر 3836674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha