۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲

از ۳ دانشگاه کشور؛

تیم های برگزیده مسابقه ریخته گری معرفی شدند

تیم های برگزیده مسابقه ریخته گری معرفی شدند

دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی کشور گفت:تیم های برگزیده در پنجمین دوره مسابقات سراسری ریخته گری معرفی شدند.

 سعید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات سراسری ریخته گری کشور تحت نظر اتحادیه انجمن های علمی علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی کشور به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران همزمان با نمایشگاه بین المللی متافو برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در مرحله اول ۵۲  تیم اقدام به ثبت نام کرده بودند در نهایت و در دور پایانی ۱۴ تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: این ۱۴ تیم طی رقابتی سه روزه ۴ الی ۶ آذر ماه اقدام به فعالیت های از قبیل قالب گیری  و ریخته گری قطعه مد نظر،ارائه شفاهی و انجام تست های مختلف کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی نتایج به دست آمده از طریق آزمایش های انجام شده و جمع بندی نمرات، تیم IUT Casting از دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به کسب مقام اول در این مسابقات شد.تیم IUST Foundry از دانشگاه علم و صنعت ایران حائز رتبه دوم و تیم های توانا ذوب از دانشکده فنی شهید رجایی کاشان و Sepandan casting از دانشگاه فنی مهاجر اصفهان  مشترکا جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی کشور،این مسابقه ریخته گری از تاریخ چهارم تا ششم آذرماه در نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

کد خبر 3837635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha