۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱

رئیس هیئت تنیس روی میز قم به مهر خبر داد؛

ثبت ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه پینگ پنگ بازان قم در لیگ برتر

ثبت ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه پینگ پنگ بازان قم در لیگ برتر

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از ثبت ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه پینگ پنگ بازان قم در لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دور رفت از مرحله گروهی لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان پسر برگزار شد و تیم تنیس روی میز استان قم در جدول ۵ تیمی این مسابقات در رده سوم قرار گرفت.

وی افزود: پینگ پنگ بازان قمی در این مسابقات در گروه اول رقابت‌ها ۴ بازی برگزار کردند در ۲ بازی موفق به شکست حریفان خود شدند اما در عین حال در ۲ مسابقه دیگر بخت با آن‌ها یار نبود و نتیجه را به حریفان واگذار کردند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم نفت و گاز گچساران یکی از تیم‌های حاضر در دور گروهی بود که موفق به شکست قم شد و دومین تیمی که از سد قم گذشت تیم پاک‌نژاد اسپورت تهران بود که از بازیکنان باکیفیتی بهره می‌برد.

عموییان بیان داشت: در مقابل، تیم تنیس روی میز قم در مسابقه برابر ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیر جنوب به پیروزی رسید تا در نهایت در جدول دور رفت در میانه جدول قرار گیرد و شانس خود را برای صعود حفظ کند.

وی عنوان کرد: تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد پس از یک دور مسابقه دیگر و انجام ۴ بازی برای هر تیم مشخص می‌شود و تیم‌های اول و دوم گروه به همراه تیم‌های اول و دوم گروه دوم به مرحله نیمه نهایی می‌رسند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: ترکیب تیم تنیس روی میز قم را در این مسابقات بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و ۲ تن از مربیان پویای استان به نام صادق شهیدی فر و ابوالفضل اسدی در این تیم فعالیت دارند.

کد خبر 3841145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha