۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۱

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

لغو سخنرانی «نقوی حسینی» در دانشگاه فرهنگیان پیگیری می‌شود

لغو سخنرانی «نقوی حسینی» در دانشگاه فرهنگیان پیگیری می‌شود

یاسوج- معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: لغو سخنرانی نقوی حسینی در دانشگاه فرهنگیان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی شامگاه دوشنبه جمع خبرنگاران افزود: مسئولان دانشگاه فرهنگیان باید در خصوص لغو سخنرانی نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در این دانشگاه پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه این موضوع بررسی می شود و مسئولان دانشگاه باید در این خصوص پاسخگو باشند، گفت: منع قانونی برای سخنرانی این مسئول کشوری وجود ندارد.

محمدی اظهار داشت: مجوز برگزاری این جلسات از سوی خود دانشگاه صادر می شود و ما نمی‌توانیم چنین جلساتی را نهی کرده و یا حتی برای برگزاری آنها اصرار کنیم.

وی افزود: مرجع اصلی برگزاری این نوع جلسات دانشجویی مسئولان دانشگاه‌ها هستند و با پیگیریها و هماهنگیهای انجام شده با رؤسای دانشگاه‌های استان، از آنها خواسته شده که با برگزارکنندگان این گونه برنامه‌های دانشجویی همکاریهای لازم انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در برگزاری چنین جلساتی دخل و تصرف داشته باشیم، افزود: مسئولان استانداری هیچگونه دخل و تصرفی در برگزاری و یا لغو این گونه برنامه‌های تشکلهای دانشجویی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه سخنرانی سید حسین نقوی حسینی که قرار بود در سالن ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار شود، به سالن شهید هرمزپور کانون بسیج جوانان انتقال یافت.

کد خبر 3841940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha