۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸

با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه؛

کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان آغاز شد

 کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان آغاز شد

گرگان- کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه و به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان، صبح سه شنبه شانزدهم آذر ماه همزمان با روز دانشجو با حضور سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه، آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و جمعی از مسئولان، اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و موسسات آموزش عالی استان گلستان و عموم مردم، در سالن ورزشی شهید موسی رضازاده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آغاز شد.

دبیر کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در این برنامه گفت: از همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان که جهت برگزاری مناسب و با شکوه این اجلاسیه با این کمیته همکاری داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

علی نجفی‌نژاد افزود: برنامه های کمیته دانشجویی در دو بخش دورن دانشگاهی و استانی برنامه ریزی و از اواخر سال ۹۴ آغاز شد. طی این مدت چندین مورد المپیاد ورزشی در سطح شهرستان و استان، همایش پیاده‌روی ویژه دانشجویان، تولید نماهنگ شهدای دانشجوی استان، تولید فیلم مستند از شهدای دانشجو، برگزاری جشنواره علمی و ... در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان برگزار شد.

وی اعلام کرد: برپایی نمایشگاه بصیرت و ولایت، محفل انس با قرآن، مسابقات قرآن و عترت دانشجویی، کرسی آزاداندیشی، همایش ملی ایثار و شهادت و... از جمله برنامه های این کمیته بود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری این کنگره ها، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان به ویژه دانشجویان جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان عنوان کرد: در مجموع حدود ۳۱ هزار دانشجو در برنامه های درنظر گرفته شده در این اجلاسیه حضور دارند.

گفتنی است جلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان، 25 آذر در گرگان برگزار می شود.

کد خبر 3842370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha