۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۴

مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان:

ضرورت استمرار راه شهدا در جامعه/ شهید برترین نیکوکار است

ضرورت استمرار راه شهدا در جامعه/ شهید برترین نیکوکار است

خرم آباد - مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان بر ضرورت تداوم و استمرار راه شهدا در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از تندیس شهیدان «سید فخرالدین رحیمی» و «نعمت الله سعیدی» اظهارداشت: بسیار خرسندم که در جلسه تکریم شهدا به خصوص این دو شهید بزرگوار حضور دارم و اوقات و لحظاتی که در این جلسه هستم لطفی از سوی خدا است.

وی با اشاره عظمت راهی که شهدا پیموده اند عنوان کرد: شهادت در راه خدا بالاترین نیکی را انجام دادند و شهید برترین نیکوکار محسوب می شود.

مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان شهیدان جان خود را در راه خدا فدا کرده اند گفت: شهدا به تبعیت از امام حسین(ع) که با فداکاری و رشادت موجب مستحکم شدن پایه های دین اسلام شد جان خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران کردند.

حجت الاسلام مبلغی با بیان اینکه شهید کسی بوده که جان، مال و تمام هستی خود را در راه خدا و رضایت خداوند عطا می کند گفت: بهترین و برترین نیکوکار، شهید است که فداکاری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه نیز در مقابل شهدا و خانواده شهدا وظایفی دارد گفت: در این راستا تکریم، احترام و قدر دانی از شهدا و خانواده شهدا وظیفه همه اقشار است.

مشاور فرهنگی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید نگاه ما به شهدا ارزشمندانه باید باشد گفت: همچنین باید راه و ارزش هایی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام مبلغی با تاکید بر تداوم و استمرار راه شهدا بیان داشت: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد که همواره در راه شهدا گام برداریم چرا که این راه، باسختی، مرارت و شهامت پیموده شده است.

کد خبر 3842654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha