۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱

رئیس ستاد دائمی اربعین حسینی شهرداری مشهد:

طی ۴۰ روز تعداد هشت سوله برای اسکان زائران اربعین احداث شد

طی ۴۰ روز تعداد هشت سوله برای اسکان زائران اربعین احداث شد

مشهد ـ رییس ستاد دائمی اربعین حسینی شهرداری مشهد گفت:طی ۴۰ روز تعداد هشت سوله برای اسکان زائران اربعین احداث شد و برای دیگر ایام، تنها نیاز به تجهیزات جانبی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید موسویان ظهر سه شنبه در همایش تکریم از خادمان حسینی که در محل سالن همایش‌های صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری مشهد در اربعین امسال بسیار نیک ورود پیدا کرد و خدمات در خور شایسته‌ای را به زائران عرضه کرد، همچنین در پنج شهر عراق و در پنج حوزه خدمات شهری، حمل و نقل، اسکان، تغذیه و فرهنگی خدمت رسانی کرد.

وی در رابطه با خادمان افتخاری اعزام شده به عراق توسط شهرداری مشهد، افزود: امسال هزار و ۲۰۰ نفر از پرسنل شهرداری، ۴۰۰ نفر از فعالان فرهنگی مردمی، ۷۰۰ نفر از جامعه بسیج پزشکان، و ۱۰۰ خواهر به زائران حسینی در عراق خدمت رسانی کردند.

رئیس ستاد دائمی اربعین حسینی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در طی ۴۰ روز تعداد هشت سوله برای اسکان زائران احداث شد، تصریح کرد: این پروژه عظیم در کمتر از دو ماه به پایان رسید و به فضل الهی تا دو ماه دیگر این سوله به تکمیل نهایی و تجهیز خود نزدیک می‌شود و برای دیگر ایام، تنها نیاز به تجهیزات جانبی داریم.

کد خبر 3842746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha