۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳

در سال جاری

تعداد سمن‌های سلامت استان بوشهر ۷۵ درصد افزایش یافت

تعداد سمن‌های سلامت استان بوشهر ۷۵ درصد افزایش یافت

بوشهر - قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد در سال جاری از ۸ به ۱۴ افزایش‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حیدر عزیزنژاد اظهار داشت: در سال گذشته سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه سلامت استان بوشهر سازمان‌دهی شده‌ و دوره‌های ماهانه منظم برای آنان برگزار که ضمن تبادل‌نظر به معرفی سازمان‌ها و خدمات خود پرداختند.

عزیز نژاد افزود: ساخت خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش‌وپرورش و اداره کل اوقاف، کلنگ زنی خوابگاه دخترانه، ساخت کلینیک خیر ساز شهرستان‌های دیلم و دشتی نمونه‌هایی از فعالیت‌های خیرین در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد در سال جاری از ۸ به ۱۴ عدد افزایش‌یافته است بیان کرد: در سال ۹۵ خیرین سلامت و سازمان‌های مردم‌نهاد بیش از ۱۵ میلیارد ریال را در این زمینه هزینه کرده‌اند.

قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از دیگر بحث‌های مهمی که موردتوجه وزارت بهداشت است اهدای عضو بوده که در سال گذشته سه و از ابتدای سال جدید تاکنون ۸ مورد اهدای عضو صورت گرفته است که در سفر وزیر بهداشت به استان بوشهر از خانواده این اهداکنندگان تقدیر به عمل آمد.

دکتر عزیز نژاد تصریح کرد: برگزاری نشست با سازمان‌های مردم‌نهاد بسیار مفید بوده و نکات مهم و ارزشمندی از این جلسات کسب کرده‌ایم که در ادامه مسیر بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

کد خبر 3843213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha