۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۰۵

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

۷۵۴ واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات گرفتند

۷۵۴ واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات گرفتند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۷۵۴ واحد صنعتی، کشاورزی از محل سامانه بهین یاب و مصوبات سفر رئیس جمهور بیش از ۷۹۶ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگارمهر، علی پرزحمت روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین گفت: با تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمن شناسایی مشکلات واحدها برای حل آنها اقدام شده است.

پرزحمت تصریح کرد: با تاکید استاندار محترم با تشکیل مستمر جلسات تخصصی و دعوت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان برای رفع موانع تولید اقدام شده است وتاکنون برای ۳۰۶ واحد در ستاد تسهیل تصمیم گیری کرده ایم.

وی افزود: تاکنون ۴۵۰ مصوبه برای رفع موانع تولید در ستاد تسهیل تصویب شده و همه کسانی که در بخش تولید با مشکل مواجه شده اند می توانند از تسهیلات حمایتی دولت برخوردار شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: از محل تسهیلات سامانه بهین یاب و سفر هیئت دولت و پرداخت مستقیم تاکنون ۷۵۴ واحد صنعتی و کشاورزی مبلغ ۷۹۶ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: هر واحدی که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده ومشکل تامین وثیقه نداشته باشد می تواند از تسهیلات دولت استفاده کند.

پرزحمت یادآورشد: از مجموع ۶۱۵ واحد صنعتی تعطیل شده تعداد ۲۰۰ واحد شناسایی شده که می تواند به چرخه تولید بازگردد که با بررسی همه مسائل در صدد احیاء آنها هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: ۳۰ واحد صادرکننده نمونه استان قزوین امروز تجلیل می شوند که ۴ واحد آن نمونه کشوری است.

کد خبر 3844907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha