۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۱

امام جمعه موقت اصفهان:

برخی با اصرار و خواهش اجازه امضای برجام را از رهبری گرفتند

برخی با اصرار و خواهش اجازه امضای برجام را از رهبری گرفتند

اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی با اصرار و خواهش اجازه امضای برجام را از رهبری گرفتند اما اکنون به این نتیجه رسیده اند که امریکا نقض برجام کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان با اشاره به اقدام سازمان بازرسی در اعلام اسامی افرادی که حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان دریافت می کرده اند، اظهار داشت: بهتر بود سازمان بازرسی اسامی همه افرادی که حقوق بالای هفت میلیون تومان دریافت می کنند را اعلام کند چراکه این اقدام باعث شده، تا اقدام بزرگ آنها کوچک جلوه داده شود.

وی ادامه داد: در حالی این موضوع از سوی رهبر معظم انقلاب مورد انتقاد قرار گرفته که برخی عنوان کرده اند این حقوق های نجومی قانونی بوده است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: در قضیه برجام نیز رهبری بارها گوشزد کردند که نباید به امریکا اعتماد کرد اما برخی با اصرار و خواهش اجازه رهبری را دریافت کردند اما اکنون به این نتیجه رسیده اند که امریکا نقض برجام کرده است.

وی ادامه داد: این افراد همان هایی هستند که برای این مسئله از رهبری فاصله گرفتند و اعتقاد داشتند رفتار امریکا اصلاح شده است ولی اکنون، به این نتیجه رسیده اند که امریکا بدعهدی کرده است.

مهدوی با بیان اینکه امریکا باید هزینه های زیادی برای این بدعهدی بپردازد، افزود: همه قوای سه گانه و مردم به نقض برجام اذعان دارند و امریکا با این کار، تنفر مردم از خود را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه امریکا با این کار، فضای دوقطبی در برجام را در کشور ما در هم شکست، تصریح کرد: دراین خصوص عجله کار اشتباهی است و ما باید با بحث با ۵ کشور دیگر از آنها در مورد نقض برجام از سوی امریکا اقرار بگیریم.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: شهر حلب نیز با پایداری نیروهای مردمی و ارتش سوریه، تا چند روز آینده آزاد خواهد شد و داعش نابود خواهد شد.

کد خبر 3845320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha