۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴

در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور؛

صبای قم برابر تیم فوتبال شهید وفایی شیراز به پیروزی رسید

صبای قم برابر تیم فوتبال شهید وفایی شیراز به پیروزی رسید

قم - تیم فوتبال صبای قم در هفته سوم از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور برابر شهید وفایی شیراز به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور و هفته سوم از دور برگشت این مسابقات در دور گروهی برگزار شد و تیم فوتبال صبای قم با پیروزی بر میهمان خود صدرنشینی خود در این مسابقات را تثبیت کرد.

تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و شهید وفایی شیراز روز جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم با هم مسابقه دادند که در این بازی تیم صبای قم موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر شهید وفایی شیراز پیروز شده و در صدر جدول دور گروهی باقی بماند.

شاگردان داوود عاصم آبادی در این بازی موفق شدند یا یک گل از سد حریف خود عبور کنند و جمع امتیازات خود را به عدد ۱۹ برسانند و با توجه به حاشیه امنیت امتیازی در این گروه، صعود خود را تا حدود زیادی قطعی کنند.

شهید وفایی، نزدیک‌ترین تعقیب کننده صبا در جدول بود که ۳ امتیاز از صبا کمتر داشت و با این شکست اختلاف امتیاز ۲ تیم به ۶ امتیاز رسید ضمن این که دیدار رفت ۲ تیم در شیراز نیز با همین نتیجه یعنی یک بر صفر به سود صبای قم به پایان رسیده بود.

صبا با توجه به کسب ۶ پیروزی، یک تساوی و یک شکست در صدر جدول گروه خود قرار دارد و به دنبال صعود به لیگ برتر جوانان کشور در صورت موفقیت در مراحل بعدی مسابقات است.

مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در گروه‌های مختلف به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم می‌شوند تا در نهایت چهره تیم‌های راه یافته به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در سال ۹۶ مشخص شود.

کد خبر 3845610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha