۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

همکاری با تبلیغات اسلامی راهی برای رشد فعالیت‌های قرآنی است

همکاری با تبلیغات اسلامی راهی برای رشد فعالیت‌های قرآنی است

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همکاری با تبلیغات اسلامی را راهی برای رشد و ترقی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح استان دانست.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام مختار کرمی صبح امروز شنبه دردیدار با شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه کردستان ظرفیت‌های برجسته‌ای در حوزه قرآنی دارد، گفت: لازم است فعالیت‌های قرآنی در این استان افزایش پیدا کند.

وی وجود قاریان و حافظان قرآن فعال و برجسته در استان را بیانگر ظرفیت بالای استان در حوزه قرآنی و علاقمندی مردم به قرآن کریم  خواند و عنوان کرد: وجود موسسات قرآنی در استان  هم ظرفیتی برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی در این استان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی می‌تواند در طول سال با همکاری شهرداری محافل قرآنی را در سطح استان برگزار کند.

وی آموزش را شاکله اصلی پیشرفت و ترقی مردم جامعه دانست و گفت: باید در بحث آموزش ورود پیدا کنیم و مردم را به آنچه که مورد نیازشان است آموزش دهیم و آگاه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح استان با توجه به نیاز مردم امری لازم است و برای تحقق این مهم ادارات فرهنگی باید همراه و همگام باشند.

حجت‌الاسلام کرمی بر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در حوزه فرهنگی با شهرداری سنندج تاکید کردو افزود: در صورتی‌ که شهرداری بتواند با تبلیغات اسلامی همکاری کند می‌توان محافل قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای در سطح استان برای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام داد.

وی خدمت به مردم را امری لازم و ضروری خواند و گفت: بالاترین پاداش در پیشگاه خداوند متعال خدمت به مردم است و نیاز است به مردم به ویژه مناطق حاشیه شهر و روستایی خدمت شود.

وی از حضور شهردار و اعضای شورای شهر سنندج در تبلیغات اسلامی تشکر کرد و اظهارداشت:همکاری با تبلیغات اسلامی را راهی برای رشد و ترقی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح استان است.

کد خبر 3845912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha