۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۱۵

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

۳۶۵ واحد نیمه تمام صنعتی در استان قزوین تکمیل می شود

۳۶۵ واحد نیمه تمام صنعتی در استان قزوین تکمیل می شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۳۶۵ واحد نیمه تمام صنعتی مستقر در داخل و خارج شهرکهای صنعتی و با پیشرفت ۶۰ درصد آماده دریافت تسهیلات برای ورود به چرخه تولید هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت در بیست و یکمین جلسه شورای بانکها و تسهیلات رونق تولید که عصر شنبه درسالن باغستان برگزار شداظهارداشت: به منظور رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار برای ایجاد اشتغال پایدار در استان با همکاری بانکها اقدامات موثری برای پرداخت تسهیلات به واحدها صورت گرفته است.

وی افزود: از محل ابلاغ معاون اول ریاست جمهور تعداد ۲۷۲ فقره به مبلغ ۱۹۸ میلیارد تومان به صورت مستقیم به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

پرزحمت تصریح کرد: تعداد واحدهای معرفی شده از محل ابلاغ معاون اول ریاست جمهور ۶۹ مورد با ۳۱۲ میلیارد تومان تسهیلات، از محل رونق تولید ۴۲۰ مورد با ۲۸۸ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: مجموع پرداختی ها در بخش صنعت و کشاورزی و مستقیم در استان از محل تسهیلات رونق تولید، ابلاغ معاون اول و مستقیم بانک ها تاکنون ۷۹۹ میلیارد تومان برای ۷۶۱ واحد صنعتی و کشاورزی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: در شهرستان آبیک ۳۴ فقره در بخش صنعت و ۲۱ فقره در بخش کشاورزی با ۵۳ میلیارد تومان، در شهرستان آوج با یک فقره در صنعت و شش فقره در کشاورزی جمعا به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، در شهرستان البرز ۴۷ مورد در بخش صنعت و ۸ مورد در بخش کشاورزی با مبلغ ۶۱ میلیارد تومان تسهیلات توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرستان بویین زهرا ۳۰ فقره پرونده در بخش صنعت، ۵۳ فقره در کشاورزی، به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان، در تاکستان با ۳۴ فقره پرداخت در صنعت و ۳۷ مورد در کشاورزی به مبلغ ۵۸ میلیارد تومان و در شهرستان قزوین در صنعت ۵۲ مورد و بخش کشاورزی ۹۸ مورد به مبلغ ۸۰ میلیارد تومان در مجموع ۱۹۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۸۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

۳۶۵ واحدی نیمه تمام در استان احیا می شود

پرزحمت اظهارداشت: در بخش واحدهایی که قابل احیا و بهره برداری هستند نیز در داخل شهرک های صنعتی تعداد ۸۵ واحد، خارج از شهرکها ۷۷ مورد و طرح های بالای ۶۰ درصد هم ۲۰۳ مورد شناسایی شده تا از تسهیلات دولت برخوردار شده و به چرخه تولید بازگردند.

کد خبر 3846408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha