۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۴

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین:

رفع موانع واحدهای تولیدی مهمترین اولویت سازمان صنعت قزوین است

رفع موانع واحدهای تولیدی مهمترین اولویت سازمان صنعت قزوین است

قزوین- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین رفع موانع و مشکلات حوزه تولید استان را یکی از اولویت های اصلی این سازمان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت ظهر یکشنبه در جمع کارشناسان حوزه صنعت که به منظور بررسی و تسریع در اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان برگزار شد، رفع موانع و مشکلات حوزه تولید استان را  یکی از اولویت های اصلی این سازمان اعلام کرد و گفت:هیچ گونه کم کاری و بی توجهی در پیگیری امور پذیرفته نیست و همه باید در انجام وظایف محوله با تمام توان تلاش کنند.

وی با اشاره به برنامه های دردست اقدام اظهار کرد: موضوعاتی مانند انباشت بدهی، رد مصوبات و عدم پیگیری مصوبات از سوی واحد تولیدی متقاضی تسهیلات از جمله مسائلی است که باید کارشناسان با دقت بیشتری بررسی کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین با اشاره میزان اثرگذاری تسهیلات پرداختی در ایجاد اشتغال استان گفت: کارشناسان نحوه مصرف و میزان اثر گذاری تسهیلات پرداختی و تعداد نیروی جذب توسط واحدهایی که تسهیلات دریافت کرده اند را بررسی کنند.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت موضوع نظارت بر محل هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده از معاونت تولید خواست برنامه ریزی مناسبی برای نظارت برتسهیلات پرداخت شده باهمکاری ادارات شهرستانها داشته باشند.

پرزحمت در ادامه ضمن تشریح سیاستهای راهبردی سازمان برای رفع موانع تولید بر لزوم ایجاد فضای مشارکتی  برای ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و تولیدکنندگان تاکید کرد.

در این نشست درخصوص راه اندازی و پرداخت تسهیلات و به واحدهای راکد نیمه فعال و طرحهای نیمه تمام داخل و خارج از شهرکهای صنعتی و نیز مشکلات انباشت قراردادها بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 3847079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha