۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷

فراخوان مقاله؛

برگزاری کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی

برگزاری کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی

فراخوان کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی مدیریت و معارف اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی مدیریت و معارف اسلامی ۶ بهمن ۱۳۹۵ توسط مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی – انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه و تحت حمایت سیویلیکا در شهر قم برگزار می شود.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقمندان می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.

محورهای این کنفرانس شامل: نوآوری و تحقیق در فقه، نوآوری و تحقیق در حقوق و نوآوری و تحقیق در علوم مدیریت می شوند.

نوآوری و تحقیق در فقه شامل:  نقش فقها در حکومت و اجتماع، اجتهاد، فقیه و تشخیص موضوع، فقه فردی و فقه اجتماعی، بایدها و نبایدهای اجتهاد، فقه و مسائل  اقتصادی، فقه ارتباطات و رسانه، روش شناسی اجتهاد، فقه و مسائل پزشکی، فقه و محیط زیست، فقه و آیین زندگی، فقه و اخلاق و فقه و هنر می شود.

محور نوآوری و تحقیق در حقوق شامل: حقوق ارتباطات و رسانه ها، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل و بشر، حقوق مالی و اقتصادی، مبانی فقهی حقوق، حقوق شهروندان، حقوق تطبیقی، حقوق کودکان، حقوق خانواده، حقوق عمومی، حقوق تجارت و حقوق ثبت می شود.

محور نوآوری و تحقیق در علوم مدیریت هم دربرگیرنده: منابع، تهدیدات و فرصت های فرهنگی در تقویت مدیریت کشور، شیوه رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، شیوه مدیریت نخبگان در جمهوری اسلامی ایران، تاثیر امامت و  رهبری در تشکیل حکومت دینی، مدیریت اجرایی –  شهری – صنعتی – دولتی، شیوه رهبری و مدیریت امام خمینی (ره)، مدیریت فرهنگی مذهبی- مدیریت مسجد، مدیریت تکنولوژی –  آموزشی- توسعه، نقش رهبری درهدایت نظام اسلامی، مدیریت کارآفرینی و کسب و کار، الگوی مدیریتی در اسلام، مدیریت مالی و بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات و مهندسی حکومت دینی می شود.

محور نوآوری و تحقیق در معارف اسلامی هم شامل:تمدن اسلامی و اهل بیت (علیهم السلام)، اقتصاد اسلامی؛ مولفه ها و تلاش ها، مناسبات دین و روانشناسی، انقلاب، مسجد و روحانیت، توسعه معنویت در هنر، فرق و مذاهب اسلامی، علوم قرآن و حدیث، سیاست در اسلام، مدیریت اسلامی، ارتباطات دینی، اسلام و سلامت و ادیان و عرفان می شود.

مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی، انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه و سایر برگزار کنندگان که  تحت حمایت سیویلیکا هستند، برگزار کنندگان این همایش محسوب می شوند.

کد خبر 3847183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha