۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۸:۰۸

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان؛

بخش خصوصی پایه اصلی پیشرفت ورزش قهرمانی کردستان است

بخش خصوصی پایه اصلی پیشرفت ورزش قهرمانی کردستان است

سنندج - مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر در صورت حمایت و توجه، بخش خصوصی می تواند پایه اصلی پیشرفت ورزش قهرمانی و همگانی در استان کردستان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در راستای حمایت از خیرین ورزش شامگاه روز دوشنبه 22 آذرماه از تنها باشگاه تنیس روی میز احداث شده از سوی بخش خصوصی در سنندج بازدید به عمل آورد.

در این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار کرد: ورود و جذب خیرین و سرمایه گذاران در بخش ورزش می تواند بار سنگینی که در حال حاضر دولت از نظر اعتبارات پروژه ها بر دوش می کشد، کم کند.

حامد جولائی افزود: در حال حاضر در صورت حمایت و توجه، بخش خصوصی می تواند پایه اصلی پیشرفت ورزش قهرمانی و همگانی در استان کردستان باشد.

جولایی حمایت از اسپانسر و افراد بخش خصوصی را مهم دانست و گفت: دستگاه ورزش و جوانان شرایط مناسبی را برای ورود بخش خصوصی فراهم کرده است و باید سایر ادارات و سازمان های دولتی نیز از این افراد حمایت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان عنوان کرد: تنیس روی میز در استان جزو رشته های پر مدال و دارای پتانسیل های خوب است که ورود بخش خصوصی در این زمینه می تواند بازوی توانمند هیأت در فعالیت های قهرمانی و همگانی باشد.

تنها باشگاه تنیس روی میز بخش خصوصی در سنندج در زمینی به مساحت 300 متر مربع به مدیریت ناصر رحیمیان با هزینه های غیر دولتی و شرایط روز کشور احداث شده است.

ناصر رحیمیان مدیر عامل شرکت چاپ معلم و نایب رئیس اتحادیه چاپخانه های استان یکی از خیرین ورزش در سنندج به شمار می رود و تاکنون اکثر هیأت های ورزشی از حمایت های مادی و معنوی آن بهره لازم را برده اند.

مدیر چاپ معلم کردستان در این مراسم گفت: در طول سال من هزینه های زیادی را در حوزه ورزش انجام می دهم ولی متاسفانه آنگونه که لازم است از من حمایت نمی شود.

وی عنوان کرد: چاپ معلم در حال حاضر یک باشگاه فرهنگی و ورزشی دارد که تیم فوتسال آن در لیگ برتر استان کردستان فعال است و انتظار می رود که در سایه حمایت های مسئولان بتوانم در سایر رشته های ورزشی نیز سرمایه گذاری کنم.

کد خبر 3848826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha