۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۸:۱۶

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین:

بازسازی نماد شهدای ۱۰ دی در ورامین ضروری است

بازسازی نماد شهدای ۱۰ دی در ورامین ضروری است

ورامین-رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین بر بازسازی نماد شهدای ۱۰ دی این شهرستان تأکید کرد.

حجت الاسلام سید محمد سیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که شهدای ۱۰ دی حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: نماد شهدای ۱۰ دی در مقابل امامزاده کوکب الدین(ع) ورامین نصب شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین با تأکید بر این نکته که این نماد با گذشت چند سال از نصب آن، نیازمند بهسازی و مرمت است، افزود: باید مجموعه شهرداری طرح جدیدی را در این نقطه اجرایی کرده یا اقدام به بازسازی نماد موجود کند که این امر می تواند در معرفی هر چه بهتر و مطلوب تر شهدای ۱۰ دی موثر باشد.

وی با اشاره به این نکته که همزمان با ایام الله ۹ دی، برنامه های متنوع و متعددی در بقاع و امامزادگان متبرکه شهرستان ورامین برگزار می شود، ادامه داد: تلاش می شود تا از ظرفیت بقاع متبرکه برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم یوم الله ۹ و ۱۰ دی استفاده شود.

سیدی با تأکید بر برگزاری نشست های بصیرتی و تبیینی همزمان با ایام الله ۹ دی گفت: در این راستا برنامه های خوبی در بقاع متبرکه پیش بینی شده و نشست های بصیرتی با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده سید فتح الله ورامین برگزار خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین افزود: تبیین حماسه ۹ دی و آسیب های فتنه سال ۸۸ یک ضرورت است که باید با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 3848855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha