۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با مهر مطرح کرد:

توسعه و تقویت ارتباطات تجاری بین دو کشور ایران و عراق هدف ما است

توسعه و تقویت ارتباطات تجاری بین دو کشور ایران و عراق هدف ما است

کرمانشاه- نایب رئیس اول اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، توسعه و تقویت ارتباطات تجاری بین ایران و عراق را از اهداف برگزاری نشست های مشترک بین تجار ایرانی و عراقی دانست.

نلسون حضرتی در حاشیه نشست B۲B تجار عراقی با فعالان اقتصادی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به رسالتی که  اتاق بازرگانی در تسهیل امور تجاری، اقتصادی و بازرگانی در سطح استان دارد نشست ها و بازدیدهای مستمری بین کشورهای هدف تجاری و استان برگزار می شود.

وی افزود: این نشست بر اساس فعالیت های تجاری بین فعالین اقتصادی استان کرمانشاه و استان های مختلف عراق از جمله سلیمانیه، اربیل و استان های جنوب و مرکز عراق برگزار شده است.

حضرتی در ادامه خاطر نشان کرد: در این نشست استان کرمانشاه میزبان بیش از ۷۰ نفر فعال اقتصادی از کشور عراق است که در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، پتروشیمی، صنعت ساختمان و صنایع مرتبط حضور دارند.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، هدف از برگزاری این نشست را توسعه برنامه های اقتصادی دانست و یاد آور شد: با توجه به مرز مشترک استان کرمانشاه بیش از ۵۰ درصد از صادرات ایران با کشور عراق از طریق همین مرزها انجام می شود و این نشست ها می تواند برای توسعه تجاری دو کشور بخصوص استان کرمانشاه موثر و نافع باشد.

وی بیان داشت: روز گذشته نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی استان به نمایش گذاشته شد و بخش بسیاری از فعالین اقتصادی امروز در این مکان جمع شده اند که با طرفین اقتصادی خود قراردادهای تجاری و اقتصادی منعقد کنند.

حضرتی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ حاصل این نشست ها ارتباط تجاری قوی بین این دو کشور را به همراه داشته باشد.

کد خبر 3849181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha