۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸

رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق با مهر مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای ایجاد شهرک صنعتی مشترک توسط تجار عراقی در ایران

برنامه‌ریزی برای ایجاد شهرک صنعتی مشترک توسط تجار عراقی در ایران

کرمانشاه- رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق گفت: هم اکنون برروی طرح ایجاد یک منطقه اقتصادی وشهرک صنعتی مشترک با ایران برنامه‌ریزی می‌کنیم تا با ایجادآن تبادلات اقتصادی بین دوکشور افزایش یابد.

سیروان محمد محمود، رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق در حاشیه برگزاری B۲B تجار عراقی با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور ۲۵ نفر از فعالین اقتصادی سلیمانیه عراق در این نشست خبر داد.

وی افزود: این فعالان با هدف برجسته سازی نقش اقتصادی در همکاری های دو طرف در استان کرمانشاه حاضر شده اند.

محمد محمود تاکید ویژه ای بر فعالیت اقتصادی در بازارچه قصرشیرین و منطقه آزاد قصر شیرین داشت و خاطر نشان کرد:  در این منطقه آزاد تجاری آمادگی هر گونه فعالیت و داد و ستد با استان کرمانشاه را داریم.

رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق افزود: در حال حاضر بر روی طرح ایجاد یک منطقه اقتصادی و شهرک صنعتی مشترک با جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می کنیم و امیداواریم با ایجاد این طرح تبادلات اقتصادی بین دو کشور افزایش یابد.

وی در پایان از نشست مشترکی با استاندار کرمانشاه خبر داد و گفت: در مرز پرویز خان یکسری مشکلات برای مبادلات اقتصادی داریم که امیدوارم طی نشستی که فردا با استاندار کرمانشاه داریم این مشکلات برطرف شود.

کد خبر 3849227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha