۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵

رئیس اتاق بازرگانی گلستان:

منطقه آزاد اینچه برون جایی برای قاچاق کالا نیست

 منطقه آزاد اینچه برون جایی برای قاچاق کالا نیست

گرگان - رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه برون مکانی برای قاچاق کالا نیست، گفت: باید به منطقه آزاد اینچه برون متفاوت نسبت به سایر مناطق آزاد کشور نگاه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان بهرامی ظهر جمعه در نشست با فعالان اقتصادی استان گلستان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، گفت: بحث منطقه آزاد استان گلستان باید متفاوت با سایر نقاط کشور بررسی شود چرا که گلستان با کشور ترکمنستان احتیاج به بازار ۳۰۰ میلیون دلاری داشته این بازار در استان وجود دارد.

وی افزود: یک میلیارد دلار صادرات غیر نفتی ما به ترکمنستان بوده و ۸۰۰ میلیون دلار واردات داشتیم، در نتیجه برای منطقه آزاد اینچه برون ظرفیت قاچاق وجود ندارد.

بهرامی اظهار کرد: با توجه به یکنواختی بودجه ما با استان‌های دیگر، از آنها عقب هستیم و نیاز است به استان‌های کم برخوردار به خوبی نگاه شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان گفت: در استان گلستان هم کارفرما ناراحت است و هم کارگر و این مسئله در کمیسیون‌های مختلف مجلس بررسی شده تا بتوانیم یک فضای خوب برای کسب و کار ایجاد کنیم.

بهرامی با بیان اینکه قانون ارزش افزود کمر تولید را می‌شکند، گفت: تقاضا می‌کنم فضای کسب و کار مناسب برای استان فراهم شود تا شاهد پیشرفت استان باشیم.

کد خبر 3851773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha