۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۵۷

دبیر جشنواره بین المللی فیلم یاس اعلام کرد؛

اعتلا و ارتقای شبکه نمایش خانگی فیلم ها

اعتلا و ارتقای شبکه نمایش خانگی فیلم ها

رامسر - دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس، ارتقا و اعتلای نمایش خانگی فیلم ها را از مهمترین اهداف این جشنواره اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی ابطحی شامگاه جمعه در مراسم افتتامیه چهارمین جشنواره فیلم یاس در رامسر با گرامیداشت شب میلاد پیامبر خوبی ها و رسول مهربانی، اظهار داشت: چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس با حضور هنرمندان، مدیران، پیشکسوتان و مردم خوب رامسر را برگزار می کنیم وتلاش کردیم گامهایی به سمت ارتقا و اعتلای نمایش خانگی برداریم.

وی با عنوان اینکه به اهداف بلند جشنواره رسیدیم، ستایش از تلاش های یکساله هنرمندان، ارزیابی و قضاوت منصفانه و کارشناسانه آثار، ایجاد انگیز برای ورود هنرمندان دیگر از جمله اهداف بوده است.

وی با اشاره به اهمیت نمایش خانگی به عنوان یک رسانه پرمخاطب، کشف استعدادهای جوانان برای ورود به عرصه فیلمسازی، کارگردانی در حوزه نمایش خانگی و برگزاری گفتگو میان پیشکسوتان و علاقمندان را از دیگر اهداف بیان کرد.

ابطحی یادآور شد: دستگاه های سینمای سیار برای نخستین بار در شهرهای فاقد سینما، فیلم های جشنواره را به نمایش گذاشته اند.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم یاس تصریح کرد: برای نخستین بار پکیج فیلم های بین المللی در این جشنواره آماده و رونمایی می شود و همه این تلاش ها مدیون تلاش همه همکاران و مدیران است.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از دوشنبه شب در رامسر آغاز به کار کرد.

کد خبر 3852038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha