۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۹:۱۹

مسابقات نیمه نهایی والیبال نوجوانان کشور در اراک پایان یافت

مسابقات نیمه نهایی والیبال نوجوانان کشور در اراک پایان یافت

اراک- نماینده و ناظر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران از پایان مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان کشور در اراک و صعود چهار تیم برتر به مرحله نهایی خبر داد.

حسین پورکاشیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات نیمه نهایی گروه «ب» والیبال نوجوانان باشگاه های کشور با حضور شش تیم والیبال سایپا، پارسه، صالحین ورامین، شهرداری اراک، هاوش گنبدکاووس و کاله مازندران که از دو روز گذشته در اراک آغاز شده بود، با شناخت چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی، عصر جمعه به کار خود پایان داد.

وی افزود: این مسابقات به صورت دوره ای با انجام ۳۰بازی (هر تیم پنج بازی) پیگیری شد که در نهایت تیم های سایپا، صالحین ورامین، کاله مازنداران و هاوش گنبدکاووس با شکست دادن حریفان خود به مرحله نهایی راه یافتند.

نماینده فدراسیون والیبال بیان داشت: همچنین در گروه «الف» شش تیم در ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که چهار تیم نیز از این گروه به مرحله نهایی صعود کردند .

پورکاشیان ادامه داد: این هشت تیم در مرحله نهایی با یکدیگر مسابقه خواهند داد، تا تیم های اول تا سوم مسابقات والیبال نوجوانان باشگاه های کشور مشخص شوند.

نماینده و ناظر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: زمان و مکان مرحله نهایی مسابقات متعاقبا از سوی فدراسیون والیبال اعلام خواهد شد.

کد خبر 3852124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha