۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۸:۲۶

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

۴۲۲ واحد در قزوین تسهیلات بهین یاب دریافت کردند

۴۲۲ واحد در قزوین تسهیلات بهین یاب دریافت کردند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با اجرای طرح سامانه بهین یاب تاکنون ۲۹۹ میلیارد تومان به ۴۲۲ واحد صنعتی و کشاورزی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت یکشنبه شب دربیست و سومین کارگروه رونق تولید که در سالن باغستان برگزار شد با ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات در سامانه بهین یاب اظهارداشت: در بخش صنعت ۲۳ طرح مبلغ ۳۰۴ میلیارد ریال و در بخش سرمایه درگردش ۱۸۴ فقره به مبلغ ۱۹۷۸ میلیارد ریال به تولیدکنندگان پرداخت شده است.       

وی افزود: در بخش کشاورزی نیز مبلغ ۱۸ میلیارد ریال به ۵ طرح، سرمایه درگردش به ۲۳۰ طرح به مبلغ ۶۵۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: با مجموع پرداخت ۲۹۹۰ میلیارد ریال به ۴۴۲ طرح صنعتی و کشاورزی خوشبختانه رتبه استان در تعداد وام های پرداختی به رده هفتم و در میزان پرداخت به جایگاه هشتم رسیده است که جای تقدیر دارد.

در ادامه کورش کشاورز معاون برنامه ریزی اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: ۲۱ طرح نیمه تمام در بخش کشاورزی از تسهیلات برخوردار شده است و آمادگی داریم برای تسریع در کار از کارشناسان شهرستانها برای بررسی پرونده های درخواستی در مناطق استفاده کنیم.

کد خبر 3853631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نسرین میرزایی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
      0 0
      این تسهیلات در بخش صنعت برای واحدهای چاپی استان هم منظور شده ؟وضعیت اقتصادی واحدهای چاپی استان بسیار نگران کننده است.