۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۲

مشکل فاضلاب تولیدی شرکت تراکتورسازی ارومیه رفع شد

مشکل فاضلاب تولیدی شرکت تراکتورسازی ارومیه رفع شد

ارومیه- رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه گفت: با پیگیری های صورت گرفته مشکل خروج فاضلاب تولیدی شرکت تراکتور سازی ارومیه مرتفع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، مختار خانی در جلسه ای که با حضور مدیر عامل شرکت تراکتور سازی ارومیه، و مسئولین این شرکت برگزار شد افزود:

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی و زیست محیطی این  شرکت در چند سال اخیر بحث فاضلاب تولیدی بود که با پیگیری های مدیریت شرکت و تعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان موضوع مرتفع و فاضلاب تولیدی به شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک ارومیه منتقل می شود.

خانی گفت: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث آموزش زیست محیطی کارکنان شرکت بود که مدیر عامل شرکت قول داد پیگیری لازم در خصوص برگزاری دوره آموزشی زیست محیطی در زمینه کاهش مصرف انرژی، مدیریت پسماندهای تولیدی، مدیریت و کاهش منابع آب را با هماهنگی  محیط زیست ارومیه در محل شرکت برگزار نماید.

مدیر عامل شرکت تراکتور سازی ارومیه با  قدردانی از مجموعه مدیران و مسئولین استانی گزارشی از روند تاسیس، تولید و اقدامات صورت گرفته ارایه داد و افزود: با مساعدت و راهنمایی مدیران و کارشناسان مشکلات موجود به حداقل رسیده و گام بسیار موثری در جهت توسعه صنعت و اشتغالزایی منطقه خواهیم داشت.

شرکت تراکتور سازی ارومیه یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی ارومیه و از زیر مجموعه های هلدینگ تراکتور سازی ایران است.

کد خبر 3855461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha