۲ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۵۷

رئیس کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی قزوین:

اخذ پروانه از سوی مراکز گردشگری در قزوین مانع نظارت نخواهد شد

اخذ پروانه از سوی مراکز گردشگری در قزوین مانع نظارت نخواهد شد

قزوین- رئیس کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان قزوین گفت: اخذ پروانه از سوی واحدهای گردشگری استان مانع نظارت آنها نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان در سال ۹۵ ظهر پنجشنبه با حضور رئیس و اعضای این کمیسیون در محل سالن جلسات سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار شد.

علی پرزحمت در این جلسه اظهار کرد: بررسی مسایل مربوط به تالارهای پذیرایی درخصوص نحوه اخذ پروانه فعالیت و جوازکسب بر اساس ماده ۹۱و ۹۲قانون نظام صنفی را دستور کار این نشست عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین  با بیان اینکه اخذ پروانه از سوی واحدهای گردشگری مانع نظارت آنها نخواهد شد افزود: براساس رای و نظر دبیرخانه هیئت عالی نظارت، همه واحدهای ارائه دهنده خدمات موظفند برای فعالیت خود مجوز مربوطه را دریافت کنند.

فرج زاده نایب رئیس اتاق اصناف قزوین در این نشست گفت: بیش از ۳۵ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان فعالیت دارند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درادامه افزود: شرایط باید به گونه ای باشد که قوانین برای همه صنوف به صورت یکسان اجرا شود و نباید صنوف دارای پروانه و فاقد پروانه دارای شرایط یکسانی باشند.

احد چگینی عضو شورای شهر قزوین گفت: توجه به گردشگری به عنوان یکی ازحوزه های درآمدی شهری است و شرایط و سیاست گذاری در این حوزه باید با سایر حوزه ها متفاوت باشد.

رحیمی معاون سازمان امور مالیاتی قزوین نیز گفت: نباید تصمیمات ایالتی گرفته شود اگر در قاون ضعفی وجود دارد باید اصلاح شود و بهترین راه قبل از اصلاح قانون حفظ وحدت رویه است.

کولجی رئیس اتاق اصتاف مرکز استان نیزدر ادامه افزود: قانونگذار درقانون تکلیف همه دستگاهها را تعیین کرده و باید با اجرای مقررات به صورت نظامند حرکت کرده و تصمیمها باید براساس قانون گرفته شود.

جعفرزادگان نماینده استانداری دراین جلسه با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل در تصمیمات مربوط به این حوزه گفت: با توجه به اولویتها و حساسیت های موجود باید تصمیمات به گونه ای باشد که منافع هر دوطرف حفظ شود.

کد خبر 3857116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha