۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱

رئیس سازمان صدا و سیما:

«رادیو نما» یک تنوع جدید را به مردم ارائه می‌کند

«رادیو نما» یک تنوع جدید را به مردم ارائه می‌کند

اهواز- رئیس سازمان صدا و سیما گفت: رادیو نما یا همان رادیو تصویری یک تنوع جدید را به مردم ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی علی عسگری پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح آزمایشی «رادیو نما» و رونمایی از پروژه های تولیدی صدا و سیمای مرکز خوزستان در یادمان شهدای هویزه اظهار کرد: افتتاح این پروژه ها کار ارزشمندی است که از زحمات کارشناسان حوزه فنی و محتوایی تقدیر و تشکر می کنم. این کار یک فناوری جدید است که نام آن را رادیو نما گذاشتیم و در شبکه های رادیویی مرکزی چند شبکه افتتاح و مشغول فعالیت است.

وی افزود: امروز از اینجا رادیو نمای استان ها را استفاده می کنیم. اولین و پرشورترین رسانه در ایام دوران دفاع مقدس رادیو بوده و همه مردم در تمامی نقاط امکان استفاده از آن را داشتند.

عسگری تصریح کرد: رادیو یک رسانه خوب، صمیمی و همراه است و با وجود تلویزیون این رادیو انتظار می رفت افت کند ولی به دلیل کیفیت، ماهیت و دارا بودن کلمات و مفاهیم بیشتر، برجستگی ها و مزیت های بسیار خوب ماندگار ماند.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان کرد: هر رادیو تنوع خودش را دارد که رادیو نما یا همان رادیویی تصویری یک تنوع جدید و زیبا را به مردم تقدیم می کند. تقویت رسانه امروز از موضوعات فوق العاده مهم است چون در یک جنگ نرم و فرهنگی هستیم و دشمن از آسمان و زمین رسانه های فراوانی را بسیج کرده تا فرهنگ، تمدن و هویت جوانان ایرانی را دستکاری کرده و قصد منحرف کردن آنها را دارند. 

وی عنوان کرد: دشمن بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان معاند و مخرب را برای این سرزمین فعال کرده است. بنابراین تنوع در رسانه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

عسگری یادآور شد: در زمینه جنگی، در صلح مسلح هستیم ولی وسط میدان جنگ نرم و فرهنگی قرار گرفته ایم. هدف آنها این است که افکار عمومی ایرانی و رسانه ملی را در کشور کمرنگ و بی اثر کند ولی تاکنون موفق نشده اند.

کد خبر 3857536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha