۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰

معاون سینمایی ارشاد فارس:

سینما غزل تا ۱۰ دی اکران روزانه دارد/«درخشش» کوبریک در شیراز

سینما غزل تا ۱۰ دی اکران روزانه دارد/«درخشش» کوبریک در شیراز

شیراز- معاون سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس فهرست اکران سینما غزل را تا ۱۰ دی ماه جاری اعلام کرد.

مهدی رنجبر در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از شامگاه شنبه برنامه اکران سینما غزل فرهنگ و ارشاد فارس به فیلم هایی از کارگردانان مطرح سینمای جهان اختصاص دارد، گفت: پس از اکران «دیوانه از قفس پرید» به کارگردانی میلوش فورمن در روز شنبه ۴ دی ماه، از شامگاه یکشنبه ۵ ماه جاری ۶ عنوان فیلم مطرح و به یادماندنی سینمای جهان روی پرده سینما غزل به نمایش در می آید.

وی با برشمردن این آثار بیان کرد: در روز یادشده اثری از «تیم برتون» کارگردان برجسته سینمای آمریکا با عنوان «خانه دوشیزه پرگرین برای بچه های عجیب» به نمایش در می آید و دوشنبه ۶ دی ماه جاری هم فیلم «روزی روزگاری در آناتولی» ساخته فیلمساز مطرح ترک، «نوری بیگله جیلان» نمایش خواهد یافت.

رنجبر در ادامه به نمایش فیلمی از ژانر سینمای وحشت در سینما غزل اشاره کرد و افزود: «شوم» عنوان فیلم دیگری است که در ادامه برنامه های اکران سینما غزل شیراز نمایش داده می شود که متعلق به «اسکات دریکسون» است.

وی با بیان اینکه اکران فیلم در روز سه شنبه ۷ دی ماه نیم بهاست، ادامه داد: پنجشنبه ۹ دی هم سینما غزل به نمایش فیلم ادامه خواهد داد و در این روز یکی از درخشان ترین آثار «استنلی کوبریک» که در انتقاد به جنگ طلبی ایالات متحده آمریکاست روی پرده نقره ای سینما غزل قرار می گیرد.

معاون سینمایی ارشاد فارس با بیان اینکه فیلم «تلالو» یا «درخشش» پنجشنبه هفته جاری در ساعت ۱۹ نمایش داده می شود به برنامه اکران روز جمعه سینما غزل شیراز هم اشاره کرد.

رنجبر در ادامه گفت: در روز  جمعه ۱۰ دی جاری دو نوبت نمایش فیلم برای سینما غزل در نظر گرفته شده که در ساعت ۱۷ به اکران انیمیشن سینمایی «درون و بیرون» به کارگردانی «پیت داکتر» اختصاص دارد. همچنین در ادامه روز ساعت ۱۹ هم فیلم سینمایی «Before Sunset» از ساخته های «ریچارد لینکلیتر» نمایش داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه های نمایش فیلم در سینما غزل شیراز هر روز ساعت ۱۹ در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود.

کد خبر 3858138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha